סקר TOPCON “עתיד המשין קונטרול”

סקר TOPCON “עתיד המשין קונטרול”

על פי סקר שערכה חברת TOPCON בקרב 1,000 מקבלי החלטות בתחום הבנייה עולה כי טכנולוגיית משין קונטרול היא מפתח למשיכת עובדים חדשים ולטיפול במחסור במיומנויות בסקטור הבנייה והתשתיות.

מעל לשלושה רבעים (77%) מהנסקרים בדו”ח מסכימים שמשין קונטרול היא פתרון מעולה למשיכת עובדים צעירים לענף. המשיבים בדו”ח של TOPCON מאמינים כי טכנולוגיית משין קונטרול עשויה להיות התשובה להפיכת סקטור זה לבר-קיימא יותר – לחץ שחשים 30% מהנסקרים.

לדברי TOPCON, כאשר נשאלו אילו גורמים המשיבים חשבו שיהיו החשובים ביותר בסיוע לעמוד ביעדי הקיימות, משין קונטרול היתה האפשרות הנבחרת ביותר, לצד שיפור שרשראות האספקה. בר-קיימא נבחרה גם כאחד משלושת היתרונות הנתפסים המובילים של משין קונטרול יחד עם שיפור הדיוק והגברת היעילות.

כשנשאלו מה לדעתם מעכב את אימוץ טכנולוגיית משין קונטרול בעולם הבנייה, המרואיינים הצביעו לרוב על היעדר יוזמות ממשלתיות או תמיכה באימוץ טכנולוגיה, ואחריו חוסר רכישה מצד מקבלי החלטות בכירים. בנוסף לכך, 70% הסכימו שהמחוקקים יכולים לעשות יותר כדי לחייב ולתמרץ אימוץ דיגיטלי ואוטומציה בסקטור הבנייה והתשתיות.

לפי דבריו של Luc Le Maire סגן נשיא פתרונות מיקום ב-TOPCON: “באמצעות הדו”ח החדש שלנו, The Future of Machine Control, יצאנו לקבל תמונה של משין קונטרול מנקודת המבט של מי שנמצא בעמדה ליישם אותה. סקרנו 1,000 מנהלים, דירקטורים ובעלי עסקים מחברות בנייה ברחבי אירופה כדי לגלות כיצד הם משתמשים כעת במשין קונטרול, מה היתרונות שהם רואים בטכנולוגיה זו, מה הם מאמינים שהם החסמים לאימוץ, והתחזיות שלהם לעתיד.

מה שהמחקר גילה הוא תעשייה שמתחילה להבין את כוחה של אוטומציה בהנעת הסקטור קדימה, אבל נראה שהיא מעוכבת על ידי הרבה ביורוקרטיה. מה שברור הוא שאם אנחנו רוצים לעשות שינוי חיובי – למשוך את הדור הבא של עובדים, לעמוד ביעדי אפס נטו פליטות, להיות רווחיים יותר – אנחנו לא יכולים לעשות זאת בנפרד.

אם אנחנו רוצים לממש את מלוא הפוטנציאל של טכנולוגיית משין קונטרול ולעשות את מה שנכון לתעשייה, נדרשת מחויבות מלאה מצד כל הגורמים”.

לקריאת הסקר במלואו לחצו כאן