זירוז זמני פרויקט בזכות טוטאל סטיישן

זירוז זמני פרויקט בזכות טוטאל סטיישן

טוטאל סטיישן מבית Topcon Positioning נבחרו לתמוך בפרויקט לחידוש מתגי הרכבת ומעברי הרכבת בתחנת רכבת בבלגיה. על ידי אספקת נתונים מדויקים בזמן אמת, הטוטאל סטיישן עזרו להנחות את המכונות כדי להבטיח יעילות, בטיחות ואיכות במהלך הפרויקט.

כחברה בבעלות ממשלתית של בלגיה שאחראית לשמירה על רשת הרכבות, העדיפות של חברת Infrabel (אינפרבל) היא לשמור על מסילות הרכבת ברחבי המדינה. לשם כך נדרשה החברה לאחרונה לחדש את המתגים והמעברים בתחנת Kinkempois, הממוקמת באזור ליאז’ במדינה. על מנת להבטיח מעבר יעיל, בטוח ואיכותי, אינפרבל שיתפה פעולה עם חברה המתמחה בבנייה Jérouville, וכאשר הגיעה לבחירת טכנולוגיה שתסייע להנחות את המכונות שלה, פנה הקבלן ל-טופקון ולפתרונות ה-Total Station המתקדמים שלה.

ז’רווויל, מבצעת עבודות רכבת שונות עבור אינפרבל ברחבי בלגיה. עם ניסיון עשיר מפרויקטים דומים, הצוות ב-Jérouville ידע כמה חשוב לעמוד בלוח הזמנים של הפרויקט ולמנוע הפרעה לרשת הרכבות. סטפן למר, מנהל ציוד ב-Jérouville, אמר: “עבור כל פרויקט הכולל רכבות לאומיות, חיוני שהעבודה תתבצע במהירות, בבטחה ובסטנדרט הגבוה ביותר האפשרי, וזו הסיבה שאנו מסתמכים על הטכנולוגיה של טופקון”.

“בתחנת Kinkempois התחלנו בעבודה על ידי פירק מערכת היסודות ויסודות המשנה הקודמות. משם התקנו יסודות חדשים, שכן הם הבסיס עבור המתגים והמעברים החדשים, ויבטיחו למתגים החדשים הארקה טובה לשנים הבאות. עבור עבודות העפר הכרוכות בתהליך זה, השתמשנו בשני דחפורים של Komatsu, D37 ו-D51 PXi, בשילוב עם טוטאל סטיישן, שסיפקו לנו נתונים מדויקים להפליא בזמן אמת, ועזרו לצוותים לפעול בצורה יעילה ככל האפשר”.

הדור הבא בטכנולוגיית המדידה:

טכנולוגיית GPS מסורתית לא היתה מסוגלת לעבוד בתחנת הרכבת עקב הפרעות שנבעו מהקווים העיליים, שתי טוטאל סטיישן של טופקון הוצבו באתר; אחת עבור כל דחפור. טכנולוגיית ה-GNSS ששימשה בתחנות הצליחה לספק את המידע המדויק עבור כל דחפור, למרות הנסיבות המאתגרות.

לפני שהדחפורים התחילו להתקדם לעבר עבודה בשטח, מודדים השתמשו בנתונים מהטוטאל סטיישן כדי ליצור מודלים תלת מימדיים של הפרויקט המוגמר באמצעות תוכנת MAGNET של Topcon. לאחר מכן ניתן היה לשתף מודלים אלה בקלות עם כל בעלי העניין בפרויקט, מה שאומר שהמכונות יכלו ליישר את השטח הרצוי בדיוק ובמהירות מקסימלית. השימוש ב-MAGNET פירושו שהפיקוח המלא על הפרויקט היה זמין גם לכל הצוות, בין אם הם היו באתר או במשרד.

סטפן מסביר: “בזכות הטוטאל סטיישן של טופקון, הצלחנו במהירות ליישר את השטח במידת הצורך, כאשר טכנולוגיה מתקדמת זו משחקת תפקיד מפתח בביצוע העבודה בצורה מושלמת, ועל הניסיון הראשון!

באופן מסורתי, זה היה תהליך שלוקח זמן רב עבור פרויקט כמו זה. עם זאת, העבודה עם הטוטאל סטיישן ארכה רק שלוש משמרות על פני שני סופי שבוע, בהשוואה לשש משמרות על פני שני סופי שבוע (הנתון נלקח מפרויקט דומה שעבדו בו ללא הטוטאל סטיישן).”

“לא רק ששימוש בטוטאל סטיישן הגביר את הדיוק והמהירות של העבודה שאנו עושים, אלא שמאז השימוש בפתרונות Topcon, כמעט הכפלנו את שעות הפעילות של הצוותים שלנו”, סיכם.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וביחד נתאם את הפתרון האולטימטיבי עבור הפרויקט שלכם.