מהי טכנולוגיית Mobile Mapping?

מהי טכנולוגיית Mobile Mapping?

Mobile Mapping הוא תהליך של איסוף נתונים גאודזיים על ידי שימוש במערכת LiDAR המורכבת על רחפן, רכב או תרמיל גב. מערכת זו מורכבת ממצלמות, לייזר, GNSS ויכולות חישה.

בעזרת מערכת מובייל מאפינג ניתן לאסוף במהירות טרה-בייט של נתונים ברזולוציה גבוהה ודיוק. עם מהירות סריקה של כ-מיליון נקודות לשנייה. יתרה מכך, בשילוב עם ציוד מיקום, ניתן להשתמש בנקודות הנתונים הללו עם הפניה גיאוגרפית ליצירת מודלים דיגיטליים תלת ממדיים מדויקים (DEM) או מודלים דיגיטליים של שטח כמעט מכל סביבה.

לאחרונה, טכנולוגיית מובייל מאפינג הפכה לאחת מהטכנולוגיות הגיאו-מרחביות הנפוצות המאפשרת למודדים, מדענים, ו/או חוקרים לאסוף נקודות נתונים ולבצע תחזיות סביבתיות מדויקות. מובייל מאפינג משתמשת בכלי מדידה רבים לאיסוף תמונות ונתונים מדויק. התקנת המערכת על מגוון רחב של אמצעי תחבורה כגון רכבים ורחפנים הופכת את איסוף הנתונים לפשוט במיוחד עבור המשתמשים כך שהם יכולים להקליט, להמחיש ולהבין את הנתונים באופן סביבתי מקיף.

טכנולוגיית מובייל מאפינג כבר נמצאת בשימוש לסקירת פרויקטים גדולים של כבישים ומסילות, למיפוי סביבות עירוניות, הבנת מבנים תת-קרקעיים וכדי לשפר את הבטיחות בתשתיות.

אנו מזמינים אתכם להתנסות בטכנולוגיה חדשה זו ולהיווכח כיצד היא יכולה לעזור לכם בפרויקטים רחבי היקף.