סקירת פאבלט – Handheld NAUTIZ X6

סקירת פאבלט – Handheld NAUTIZ X6

האתר הידוע לסקירות חומרה ומשחקי מחשב 3rd strike ערך סקירה לגבי הפאבלט NAUTIZ X6 של חברת Handheld ואלו עיקר הדברים.

הפאבלט נבנה לשימוש באתרי בנייה ובסביבה חיצונית לכן עיצובו גס וקשיח. מסגרתו מעט מגושמת אך בנויה מחומר מוצק שמוודא שהחומרה הפנימית מוגנת. “אהבנו את המראה של NAUTIZ X6 ולא היה אכפת לנו אם לסמארטפון הרגיל שלנו היה עיצוב כל כך מוצק“.

לפאבלט יש כמה פריטים גלויים שלא נראים בדרך כלל בסמארטפונים סטנדרטיים. אנו רואים בבירור יציאה רחבה עבור אביזר תוסף סריקה וזה נוח אם אתם משתמשים ב-NAUTIZ X6 בחנות או במרכז לוגיסטי/מחסן. נוסף על כך, אנו רואים גם מכסה אחורי שקוף לתא הסוללה וכרטיס ה-SIM. לרוב זה כבר לא קיים בסמארטפונים רגילים. “אנו מאמינים שזה נהדר להיות מסוגלים לגשת לסוללה. מלבד זאת, אנו רואים את כפתורי הפונקציה וכפתור ההפעלה שנוספו בחזית המכשיר”.

נוחות

הפאבלט גדול במקצת מאשר סמארטפונים רגילים, הוסיפו את העובדה שה-NAUTIZ X6 נועד לעמוד בתנאים קשים יותר ותקבלו מכשיר כף יד חזק ועמיד. “המכשיר עבה יותר הודות למסגרת העמידה והסוללה החזקה שלו. למרות זאת, המכשיר נעים ונוח לאחיזה ולא הבחנו באי נוחות מכך שהוא גדול יותר. המסך הגדול הוא בהחלט יתרון והמסגרת גם נותנת אחיזה טובה יותר.

כשחברת Handheld מכנה את המוצר שלה מכשיר מוקשח, זה אך טבעי שהוא יוכל לשרוד יותר מכות ובלאי מאשר מכשיר רגיל. ה-NAUTIZ X6 מגיע בתקן IP67, מה שאומר שהוא יהיה מוגן לחלוטין מפני מים עד לעומק של מטר אחד. אין צריך לדאוג כשמתיזים עליו מים או אפילו מפילים אותו למיכל מלא מים. המשמעות היא שהמכשיר מוגן מפני מים וגם מפני אבק.

סיכום

אם אי פעם עבדתם עם טלפון נייד, אתם די תדעו למה לצפות מה-NAUTIZ X6. המכשיר פועל כמו כל טלפון אנדרואיד אחר, ואתם יכולים בקלות להתקין את רוב האפליקציות מחנות Google Play, כמו גם כמה אפליקציות מקצועיות ייעודיות לעבודה שלכם. למרות שהמכשיר הזה משמש בעיקר למטרות מקצועיות, התקנו עליו גם כמה תוכנות כבדות יותר כדי לראות באמת מה הפאבלט הזה יכול לעשות. מיותר לציין שהתרשמנו מאוד מאיך שאותם תוכנות רצו על המכשיר בצורה חלקה, מה שהראה בבירור שהמעבד ורכיבי החומרה במכשיר הזה חזקים למדי.

“מאוד התרשמנו מעוצמת הסוללה של הפאבלט שגם כאשר רצו עליה אפליקציות כבדות, הסוללה הצריכה טעינה אחת לשלושה ימים. יכולת זו ודאי תחסוך מכם דאגות במידה ולא הטענתם את ה-NAUTIZ X6 לאחר יום עבודה”.

“היה לנו תענוג לסקר ולעבוד עם ה-NAUTIZ X6,  אהבנו את העיצוב החזק, את העובדה שהוא יכול לשרוד תנאים קשים ופונקציות נוספות שיש למכשיר. למרות שעלות הפאבלט היא לא זולה במיוחד היא עדיין עדיפה על פני מכשירים סטנדרטיים שכנראה לא יעמדו בדרישות ובמשימות שלכם ויתקעו לכם את מהלך העבודה”.