תוכנות למודדים –איזו תוכנה יכולה לעזור לבצע את העבודה בצורה טובה

תוכנות למודדים –איזו תוכנה יכולה לעזור לבצע את העבודה בצורה טובה

עבודת מודדים היא עבודה מאוד לא פשוטה. היא כוללת שימוש בהרבה מאוד נתונים שונים, בין אם זה נתוני מרחק, גובה, זוויות, עומק וכדומה, ואת כל הנתונים הנ”ל צריך לשמור ולחשב במשוואות שונות על מנת שיהיה ניתן להפיק תוצאות מהן אפשר לקבל תמונה, כיצד יש לפעול בהמשך.

במהלך השנים נוצרו כלים שונים אשר נועדו לאפשר מדידות אמינות, איכותיות וכן לאפשר למודדים לבצע את העבודה שלהם בצורה יחסית פשוטה ונוחה. מן הסתם, ההתקדמות בזווית הטכנולוגית באה לידי ביטוי לא רק דרך מכשירי מדידה אלא גם דרך תוכנות שונות בהן אפשר להשתמש, בין אם זה בשביל להפיק מאגר נתונים ובין אם זה בשביל לייצר משוואות ולבצע חישובים שונים על פיהם.

אנחנו יכולים למצוא בשוק מגוון רחב של תוכנות למודדים, תוכנות אשר נוצרו על ידי חברות שמעסיקות אנשי מקצוע, הן בתחום המדידה, ההנדסה והתוכנה כמובן. מן הסתם, לא כל התוכנות בעלות ערך דומה, לא כל התוכנות יכולות לספק לנו את אותם כלים ואפשרויות.

על כן, בתור בעלי מקצוע, עלינו לחפש תוכנות למודדים שיתאימו לצרכים המקצועיים שלנו כרגע, אך חשוב שיהיו אלו תוכנות שמאפשרות עדכונים והתאמות, כך שנוכל ליהנות משלל שיפורים וחידושים בכל פעם כשיהיו כאלה. כך לא נצטרך להחליף את התוכנה שלנו ונוכל להשתמש בה במשך שנים רבות בצורה יעילה.

תכירו את תוכנת MAGNET FIELD

אחת התוכנות הבולטות בתחום המדידה, היא MAGNET FIELD. מדובר על תוכנה משוכללת וחדשנית שמאפשרת לנו לאסוף נתונים על פני השטח, לבצע מיפוי שלו, וכן לבצע טופוגרפיה באמצעות תמונות לוויין, זאת באמצעות מנגנון התמיכה של מנוע החיפוש מייקרוסופט בינג ותוכנת המפות שלו.

לתוכנה זו יש פרמטרים אשר יכולים להיות מאוד חיוניים עבורנו במהלך העבודה, למשל, היא מאפשרת לנו לעלות קבצי אורט ופוטו וכן ניתן לממשק אותה עם דיסטומט וכן עם GPS של טופקון.

מעבר לכך, הרי שאנחנו יכולים למצוא מגוון תוכנות ייחודיות שמספקות לנו יתרונות שונים בעת שימוש בתוכנה, בין אם זה בשטח ובין אם זה לאחר מכן, במשרד או בכל מקום אחר:

התוכנה היא מאוד קלה לשימוש, מספקת חווית שימוש לכל מודד ולכל משתמש, היא קלה ופשוטה מאוד לשימוש, אפשר לעבוד איתה בקלות ובצורה נוחה.

התוכנה תומכת בכל סוגי הקבצים והפורמטים, מה שמאפשר גם להכניס אליה קבצים וגם להעביר את הנתונים שלה לשימוש בקבצים מסוגים שונים ומגוונים.

אפשר למצוא בה מחשבון מובנה, רחב, כולל קווי מתאר והשוואת שטחים. כפי שניתן להבין, המחשבון מספק את כל המידע האפשרי על פי הצורך, מה שמלמד שאנחנו יכולים להפיק ממנו נתונים רבים.

לסיכום, מדובר בתוכנה מאוד נוחה, יעילה, וחיונית עבור כל מודד שיוצא אל השטח.