מקרה בוחן: פאבלט Nautiz X6 בתנאי קיצון

מקרה בוחן: פאבלט Nautiz X6 בתנאי קיצון

האתגר: חברה העוסקת בתחום חישה ורישום (acquisition) של קרקעות זקוקה לפאבלט מוקשח שיעמוד בתנאי מזג האוויר הקיצוניים (כולל שרבים) במקסיקו.

הפתרון: פאבלט HandHeld Nautiz X6

התוצאה: החברה ועובדיה בשטח יכולים כעת להעביר נתונים באיכות גבוהה מבלי לדאוג לתנאי מזג האוויר.

חברה מובילת שוק העוסקת בחישה ורישום של קרקעות נזקקה למכשיר כף יד קשיח המסוגל לעמוד בחום של מקסיקו, הם נקטו בפעולה כדי למצוא את ההתאמה הנכונה.

לדברי הלקוח: “ידענו שהפרויקט הספציפי הזה זקוק למכשיר QC (בקרת איכות) שיכול לעמוד בפני תנאי השטח הקשים והאקלים החם של מקסיקו. הגודל של ה-Nautiz X6, התכונות המשולבות ומערכת ההפעלה היו מושלמים עבור הפרויקט ונתנו מענה לכל הצרכים שלנו.”

יעלה ויבוא…Nautiz X6 מבית Handheld

החברה רכשה 210 יחידות של הפאבלט המוקשח והחלה להשתמש בהם בשטח. ה-Nautiz X6 משלב את פונקציונליות המסך הגדול של טאבלט עם הקשיחות של מכשיר בגודל כף יד שיכול לעבוד בכל מקום. מסך מגע גדול בגודל 6 אינץ’ קריא באור השמש גם במקומות מלאי אור שמש כמו ערבות מקסיקו, והוא מוגן על ידי זכוכית מוקשה במיוחד. למרות העוצמה והחוסן שלו, Nautiz X6 הוא קל משקל וסופר דק, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת עבור הלקוח.

סוללה לאורך זמן לכל עבודות השטח שלכם

ל-Nautiz X6 יש עוצמת עמידות רצינית; סוללה חזקה מסוגלת לעבוד משמרות מרובות בטעינה אחת. פאבלט קשוח זו עומד בכל מה שיביא יום העבודה בחוץ. הוא עומד במגוון רחב של תקני הבדיקה MIL-STD-810G לפעולה בטמפרטורות קיצוניות, כמו גם עמידה בנפילות, רעידות, לחות וגובה. דירוג IP67 אומר שהוא עמיד לחלוטין בפני אבק ומים.

ה-Nautiz X6 עמד בימי העבודה הארוכים שלנו עם טעינה מתמשכת ותמך בהצלחה בתוכנה שלנו תוך שמירה על הפרויקט ללא עיכובים.” לדברי הלקוח.

מצב השטח ובקרת איכות באמצעות תקשורת ניידת

התוכנה של הלקוח היא פלטפורמת מודיעין שליטה ובקרה הכלולה במערכת הרכישה הסייסמית שלהם. זוהי “תוכנה אינטואיטיבית הפועלת כמרכז מרכזי לנראות וניהול של התוכנית הסייסמית הכוללת תמיכה בהדמיה, בקרת איכות (QC), ניהול נתונים, דיווח וניתוח”.

פאבלט Nautiz X6 מתחבר באופן אלחוטי לתוכנות שטח מיוחדות כדי לבדוק את מצב השדה ובקרת איכות. המידע מאשר שחיישנים הפרוסים בשטח פועלים כהלכה, והצוות יכול להמשיך בחישה ורישום הנתונים.

מוביל שוק בעולמות החישה ורישום

החברה אשר עבדו איתה במקסיקו גאה בצדק במוניטין שלה כמובילה בתעשיית הטכנולוגיה הסיסמית היבשתית, בונה מערכת גמישה, קשוחה ואמינה לחישה ורישום קרקע סיסמית ברמה עולמית. הם שואפים לפתח פתרונות שיספקו את הלקוחות שלהם, מה שהם מצאו כאפשרי ובעל ייתכנות הודות לפאבלט האולטרה-קשיח ה-Nautiz X6.